joi, 24 februarie 2011

Hotel Sanur Beach - Sanur, Bali

Hotel Sanur Beach - Sanur, Bali
Jl. Danau Tamblingan
Sanur, Bali 80228


Deşi este destul de vechi, (are vreo 30 de ani), hotelul Sanur Beach este combinaţia ideală între atmosfera balineză şi facilităţile moderne. Este poziţionat direct pe plajă, în partea de sud a staţiunii Sanur şi are toate atributele unui hotel modern: peste 400 de camere, piscine, restaurante, baruri, spa, centru business iar în grădinile foarte îngrijite găseşti minunate sculpturi în stil balinez. Pe strada principală din apropiere găseşti de la restaurante la magazine şi saloane de masaj, la birouri de schimb valutar şi bancomate, practic tot ce ai nevoie.
Am stat aici în octombrie 2010 şi deşi am rezervat o cameră “superior”, după primele 3 nopţi am fost mutaţi într-o cameră "deluxe" pentru că cele superior intrau în renovare. Nu ştiu cum lucrau şi ce renovau pentru că nu era gălăgie deloc ceea ce evident, nu a putut decât să ne bucure.
           Una peste alta, e un hotel bun (nu chiar de 5 stele cum zic ei, dar de 4 este),  curat şi îngrijit şi cel mai important este faptul că nu este scump, eu am plătit 55 euro/noapte/cameră dublă cu mic dejun inclus
Sanur Beach Hotel


Camera superior


Lobby

Piscina imensa

Camera deluxe



Gradina super ingrijita


Niciun comentariu: