sâmbătă, 23 iulie 2011

Cazări în Asia – ce poţi primi pentru aprox 35 euro/noapte


Asia  e pur şi simplu surprinzătoare din multe puncte de vedere.  Cea mai recentă descoperire pe care am făcut-o este că în Asia, în două metropole la fel de faimoase,  cu aprox.  aceeaşi sumă poţi sta în condiţii extrem de diferite.  În cazul meu metropolele au fost Hong Kong şi Bangkok iar cele două unităţi de cazare au fost Hakkas Guest House resprectiv Furama Xclusive Asoke. 
Dar să le luăm pe rând:

    HAKKAS GUEST HOUSE (Hong Kong) – preţ: 34 euro/noapte / camera dublă fără mic dejun
  - locaţie bună chiar lângă staţia de metrou Jordan din Kowloon, la etajul 3 al unei clădiri imense numită New Lucky House, cu nişte coridoare întortocheate care la prima vedere nu îţi inspiră prea multă încredere
 - camera era mica dar curată,  dotată cu baie (dacă o putem numi aşa), televizor , internet wireless şi aer condiţionat (de pe vremea bunicii şi care făcea o gălăgie infernală)
Arăta cam aşa:
Cladirea plina de guest-house-uri


Indicatii pretioase







FURAMAXCLUSIVE ASOKE (Bangkok) –preţ : 38 euro/noapte/camera dublă cu mic dejun
-locaţie bună, în Sukhumvit, aproape atât de staţia de skytrain Asoke cât şi de cea de metrou Sukhumvit.
-camera imensă, mobilată cu foarte mult bun-gust şi cu toate dotările de care ai putea (sau nu) avea nevoie, de la umbrelă şi papuci de casă la masă şi fier de călcat.
Acesta arăta cam aşa:





O mică-mare diferenţă. Cum ziceam, Asia e pur şi simplu surprinzătoare!

6 comentarii:

Aliceee Traveler spunea...

E o mare diferenta! Dar asa e si in Europa! In Franta/Germania/Elvetia la 30 euro gasesti un harb pe cand in Romania/ Ungaria/Cehia la 30 euro poti sa te cazezi la cateva stele!
Chiar si in orase eu vad cand fac simularile de vacanta ca uneori sunt hoteluri low class ce au pretul mai mare decat un hotel de 3 stele (chiar ultima simulare la Venetia e un caz asa) si ca un camping ofera facilitati mai multe (pisicina, jacuzzi, etccc) decat un hotel 3 stele!

Claudia Mihaila spunea...

Cu siguranta si pe alte continente exista astfel de diferente, dar chiar asa, cel putin in Europa, eu nu am mai intalnit.

badge® spunea...

În Singapore am stat prima dată la un Furama 4* foarte dichisit, central, aproape de Raffles Places, cu view.
În Hong Kong, ca în multe alte metropole asiatice, problema spațiului e acută. Astfel, cine vrea cameră mare trebuie să plătească, însă nicidecum ca în Europa. Pentru 22 euro în plus am avut o cazare de top în Causeway Bay și zău că nu m-a deranjat :)
Iar în Bangkok am stat (acum mai bine de 10 ani) în Bayioke Suite la 22 USD/cameră la etajul 41. Am deschis balconul pe semnătură la recepție. Interesant e că foarte aproape există cel mai înalt hotel din oraș, Bayioke Sky care are peste 80 de etaje :)

Într-adevăr, Asia e mereu surprinzătoare...

Claudia Mihaila spunea...

@Badger: adevarul e ca in afara de Asia nu cred ca mai poti gasi undeva hoteluri asa frumoase la super-preturi. :)

Ioana spunea...

Foarte dragut Furama la un super pret, intr-adevar! :-)

Alicee, nu sunt de acord cu ce spui in ceea ce priveste Germania (si Austria), cu 30 eur pe noapte gasesti cazare foarte misto! Si daca nici in Germania nu am fost intr-o groaza de locuri, nu stiu, zau, unde am fost vreodata! :P

Aliceee Traveler spunea...

Ioana eu m-am uitat pe net pentru anul viitor in Germania si imi dadea 18-20 euro la hostel cu multe persoane in camera! acum poate or fi cu 30 dar daca stai cu inca cineva, deci 60 pe noapte/camera! daca stii undeva unde cu 30 stai decent singur zi-mi si mie pls!