sâmbătă, 2 ianuarie 2016

Porto Montenegro

         Astăzi mi-am propus să vă plimb printre super-iahturi, restaurante, magazine, hoteluri şi apartamente de lux, cu alte cuvinte: prin Porto Montenegro. 
         Mărturisesc că până să mă apuc de citit despre Muntenegru nici nu auzisem de existența acestui proiect super-ambițios care s-a dezvoltat în urma cererii foarte mari de dane pentru iahturi din jurul Mediteranei. Inconjurat de munții înalți care îl protejează, Golful Boka, considerat a fi cel mai sudic fiord din Europa, a fost locația perfectă pentru unul dintre cele mai luxoase porturi. Investitorii, printre care e şi fondatorul celei mai mari companii de extracție a minereului de aur din lume, au dorit să construiască aici un port de iahturi de lux şi întreaga rețea de servicii conexe, de la apartamente de închiriat la hotel de 5 stele, restaurante şi magazine care să satisfacă toate nevoile bogaților posesori de iahturi. Porto Montenegro are o dezvoltare pe etape, acum sunt construite 185 de dane (din cele 650 care sunt în proiect), 130 de reşedințe de lux, magazine, bază sportivă, club de iahting, piscină şi un hotel de lux iar după cum veți putea vedea din fotografii, nu duce deloc lipsă de clienți.
         Am făcut şi noi o plimbare prin luxosul complex, am căscat gura la iahturi care mai de care, am admirat clădirile şi aleile frumos aranjate şi cred că mai bine vă las în compania fotografiilor:





















Regent Hotel Porto Montenegro








Niciun comentariu: