duminică, 7 august 2011

Stonehenge în imagini

După ce am văzut peisajele frumoase de la Lulworth Cove a venit rândul vizitei la Stonehenge, vizită de care fratele meu (care era gazda noastră ) nu era extraordinar de încântat. De ce? Păi săracul văzuse “bolovanii” de vreo 4 ori, de fiecare dată când îi veneau prieteni în vizită , dădea cu fiecare o tură şi pe la Stonehenge, clar că era sătul de ei! Dar deh, o soră are şi aia mai mică, aşa că nu putea să nu o ducă la "bolovani".
Sinceră să fiu n-am aflat prea multe lucruri noi despre scopul sau modul de construire, sunt doar presupuneri şi teorii adunate toate sub un nume care atrage vizitatorii: “misterul Stonehenge”. Aşa că mai bine vă las în compania fotografiilor.




















4 comentarii:

Traveling Hawk spunea...

Sigur ca asta este un obiectiv de prima mana pentru orice calator dar, ceea ce nu-mi place, la fel ca si la piramide, este faptul ca civilizatia moderna a tinut sa fie atat de aproape prin soseaua aia...Eu n-am vazut nici unul dintre cele doua obiective mentionate, doar poze dar zic si eu ce nu-mi place la ele...In rest, mi-as dori o poza langa fiecare:)

Liliana spunea...

Sunt si tururi private la apus, de ex, cand poti merge cu ghid pana la pietre. Altfel, nu. Il privesti de la oaresce distanta.

Ioana spunea...

Claudia, si eu am tinut mortis sa le vad anul trecut, a fost un moment emotionant, nu speram sa se intample prea curand...

Traveling Hawk, "soseaua" de care zici (banuiesc ca te referi la drumeagul care serpuieste in jur) e la distanta maricica de pietre, nu m-a deranjat.

Liliana, noi ne-am apropiat fara ghid, intr-adevar nu puteai pune mana pe pietre, pentru ca au fost diversi tembeli care au vrut sa ia amintire bucati din ele si atunci le-au ingradit. Dar altfel sunt portiuni pe care ajungi foarte aproape de ele, eu asta tin minte.

Claudia Mihaila spunea...

@Traveling Hawk,asa e, soseaua trece pe langa ele, le poti vedea din masina.